Monday, October 22, 2012

Po tu storonu volkov

Kui ma juba hakkasin siin heietama erinevatest hundi-seriaalidest, siis lisan kolmanda ka.
See on küll vaid miniseriaal ja vaatasin ma seda juba ülemöödunud aastal.

Po tu storonu volkov.

В конце 1945 года в одну из деревень Московской области прибыл эшелон с трофеями из Германии, предназначенный для Василия Сталина. Эшелон был разгружен на склады, которые располагались рядом с железнодорожной станцией. Склады были оставлены безо всякой охраны, что, возможно, было вызвано происками МГБ СССР и лично его руководителя Лаврентия Берия, вследствие чего местное население стало красть имущество.

Вскоре в окрестностях деревни стали происходить загадочные убийства. Жертв с ужасными рваными ранами находили местные жители, и вследствие этого по деревне поползли слухи о появлении волка-оборотня. Третьей по счёту жертвой неизвестного убийцы стал местный участковый Полетаев. На его место МВД прислало нового участкового — старшего лейтенанта Сергея Высика, бывшего фронтовика. Высику приказано обезвредить кровавого убийцу и пресечь антисоветские слухи об оборотне.


Süžee on jällegi suht samalaadne nagu eelmistel kahel. Tuleb kuskilt endine rindemees. Kust tuleb, seda enam ei mäleta aga kuskilt ta ikka tuleb. No mis seal ikka, tuleb ja jõuab kohale. Kohapeal aga mingi jama lahti. Kohapeal suur sõjaväeladu ja täitsa ilma valveta ja muidugi käivad kohalikud kraami varastamas. Lisaks tapetakse kohapeal inimesi, tapetakse täitsa koledal moel. Ebausklikumad ütlevad, et tegemist on libahundiga.
No pannakse siis rindemees miilitsameheks ja antakse ülesandeks asjad joonde ajada. Rindemees pole papist poiss ja asubki asja kallale.

Peaosas on Vlad Galkin. Galkin on hea näitleja ja ei jää ühegi rolliga hätta. Nii ka siin - Galkin mängib filmi heaks.

7/10

No comments:

Post a Comment